Η αφοσίωση μας στην παροχή υψηλών υπηρεσιών καθαρισμού χαρακτηρίζεται από τρεις βασικές αξίες: ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΦΡΟΝΤΙΔΑ και ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ.
PRO SOTMAN CLEANING SYSTEMS L.T.D
Η συνολική λειτουργία της εταιρείας SOTMAN CLEANING SYSTEMS Ε.Π.Ε διέπεται από τις αρχές που αποτυπώνονται στο Σύστηµα Ποιότητας.
Το Σύστηµα είναι βασισμένο στις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές που ορίζονται από τα διεθνή πρότυπα ISO 9001, ISO 14001 και ISO 45001.
Βασική φιλοσοφία αλλά και στόχος της Εταιρείας, µέσα από την εφαρμογή του συστήματος ποιότητας, αποτελεί η ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον και την ασφάλεια του προσωπικού.
Η SOTMAN CLEANING SYSTEMS Ε.Π.Ε δραστηριοποιείται στο καθαρισμό κτιρίων και περιβάλλοντων χώρων επιχειρήσεων, καταστημάτων, γραφείων, τραπεζών, νοσοκομείων, οργανισμών, πολυκαταστημάτων και γενικά πάσης φύσεως επαγγελματικών και μη χώρων.
Η εταιρεία δεσμεύεται να εφαρμόσει σύστημα διαχείρισης ποιότητας κατά ISO 9001:2015, περιβαλλοντικής διαχείρισης κατά ISO 14001 και υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων κατά ISO 45001 καθώς και να τα βελτιώνει συνεχώς μέσα από το έλεγχο των διεργασιών, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες και αντιμετωπίζοντας τις απειλές.
Βασικοί στόχοι του Συστήματος Ποιότητας είναι: • Η υλοποίηση των έργων που αναλαμβάνει η εταιρεία, σύµφωνα µε τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών της. • Η ικανοποίηση όλων των εφαρμοστέων νομοθετικών και κανονιστικών απαιτήσεων που άπτονται των δραστηριοτήτων της εταιρείας. • Η απόλυτη κάλυψη των υποχρεώσεων της εταιρείας, όπως αυτές προσδιορίζονται µέσα από τις σχετικές συµβάσεις. • Η συνεχής παρακολούθηση και έλεγχος της υλοποίησης των έργων, από τη φάση προγραμματισμού της υλοποίησης µέχρι την ολοκλήρωση του και την παράδοση στον πελάτη. • Η πρόληψη της ρύπανσης, η μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος και η προώθηση της ανακύκλωσης μέσω μιας φιλικής προς το περιβάλλον διαχείρισης των διεργασιών. • Η δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος εργασίας και η πρόληψη ατυχημάτων μέσω της παροχής όλων των σχετικών απαραίτητων μέτρων. Η επίτευξη των παραπάνω καθορίζεται µέσα από τις βασικές διεργασίες του Συστήµατος Ποιότητας, οι οποίες προσδιορίζουν ενέργειες όπως:
- Η συστηµατική παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας και καταλληλότητας του συστήματος, µέσα από τις ετήσιες ανασκοπήσεις από τη ∆ιοίκηση, εσωτερικές επιθεωρήσεις κ.τ.λ..
- Η εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων για την αποτελεσματική λειτουργία του συστήματος.
- Ο σαφής προσδιορισµός των απαιτήσεων του πελάτη και των περιβαλλοντικών πλευρών.
- Η συνεχής παρακολούθηση της επίδοσης των προμηθευτών.
- Η συνεχής επιμόρφωση και εκπαίδευση του προσωπικού τόσο στην εκτέλεση των καθηκόντων τους, όσο και στη πρόληψη της ρύπανσης.
- Η τεκμηριωμένη και συνεχής παρακολούθηση και µέτρηση του βαθµού ικανοποίησης των πελατών, των περιβαλλοντικών στόχων και της πρόληψης ατυχημάτων.
- Η τεκμηριωμένη αναζήτηση αιτιών εµφάνισης προβλημάτων και αδυναμιών, ώστε να καθοριστούν και εφαρμοστούν οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες, µε σκοπό την αποφυγή της επανεμφάνισης τους.
Η πολιτική ποιότητας της εταιρείας κοινοποιείται σε όλους του εργαζόμενους στην εταιρεία καθώς και στους συνεργάτες (πελάτες, προμηθευτές).